Lovely Saturday

Ačkoliv si na víkendy nikdy nenařizuji budík, přesto mě dnes vzbudil.
Abyste pochopili, nebyl totiž můj. Normálně by mě to naštvalo, ale vzhledem k tomu, že patřil tomu sluníčku, co se probouzelo vedle mě, vlastně mě to vstávání těšilo. Hned jsem cítila jak se kolem mě omotávají jeho paže a na čele mi přistála pusa. K snídani nám už na stole stálo rozpečené pečivo od mých rodičů, a tak jsme se pustili do dlouhého snídání. Děkuju ti bože, za tyhle rána.
Hned jak jsem dosnídala musela jsem se rychle připravit a vyrazit do města. Protože se blíží mé 18cté narozeniny, udělali jsme si s mamkou a ségrou dámskou jízdu a při té příležitosti vyrazily do Pandory. Miluju to v Pandoře, mohu se na ty přívěšky a korálky koukat pořád dokola a pokaždé najdu něco nového. Vybrala jsem si dárek k narozeninám a vyrazili jsme do restaurace. Nacpala jsem se k prasknutí tím nejlepším steakem a spokojeně jsem jela domů.  Zkrátka parádní odpoledne…


Ty z vás, které zajímá co se skrývá v taštičkách Pandora, sledujte blog kde již příští týden vyjde narozeninový článek.



Žádné komentáře:

Okomentovat