Novinky, co vás čeká a nové šaty ?

Poslední dobou jsem byla opravdu málo aktivní ale taky vám přináším plno novinek a bude se toho teď hodně dít. Nejprve jsem si říkala, že si to nechám pro sebe a budu vás dál napínat ale tu neaktivitu musím nějak odčinit.
Téma číslo 1. Maturák .. věc o který mluvím už od pořád. Ale co jsem možná neříkala je, že maturák bude mít i můj brácha, takže na ten se snad momentálně těším víc. Proč ? No on ten ročník maturáku není zas tak hvězdnej jak si každej myslí, je za tím tolik práce, hádek a nervů, že pokud nejste úplnej flegmouš tak domů příjdete nejednou s brekem. Možná až teď když už jsem zjistila, že ty tři hodinky očekávaný slávy pominou rychleji než přišli, jsem se rozhodla, že trochu zvolním a svou výbušnou povahou se nenechám vyrušit. Takže jsem to jednoduše přestala řešit a je to fajn, což je rada pro vás všechny budoucí maturanty/ky. Konec konců, vždyť bych neměla o čem psát, takže díky.
2. Chci natáčet videa ? Ano ano, tohle téma jsem nakousla v posledním článku kdy jsem litovala sama sebe za věci které se nikdy nestanou protože mají plno ale. A nebo taky proto, že jsem příliš starostlivá o to co si lidé pomyslí. Pak mi došlo, že nechci sedět za pár let u počítače a číst si tyhle články s pocitem, že jsem to ani nezkusila. Nebojte nechci být youtuberka a dělat videa typu 20faktů o mě nebo nějaké tagy. Jsem spíš ten typ vlogerů a nadšenec pro inspirativní videa … a tak to prosím zkuste neodsuzovat a doufám, že se těšíte na první video.
3. Maturitní články nevycházejí ? Ano, to proto, že je vůbec nezvládám zpracovat a tak mi odpusťte ale popravdě tento koncept ani nebyl tak moc oblíbený a bylo vás tu míň pro které bych to dělala ale vám slibuju video kde všechno rozeberu do detailů.

Protože jsem poslední dobou moc nefotila, ráda bych se s Vámi podělila aspoň o tuhle fotku, která je sice focena jen na mobil ale co je na ní zvláštního? Víte jak jsem v předchozím článku mluvila o šatech a nechtěla jsem Vám ukázat ty, které jsem si nakonec vybrala ? Možná i proto, že jsem z nich nebyla tak úplně nadšená. Popravdě celý ten den vybírání byl hektický a v salónu bylo hrozně moc slečen, paní na mě hrozně moc spěchala a ještě to umocnil pocit, že když už jsem tam, musím si vybrat. Ty, kvůli kterým jsem přijela měli bohužel rozbité a to i přesto, že jsem jim volala dva týdny dopředu, že o ně mám zájem. Takže jsem si je nemohla ani vyzkoušet ( nutno podotknout, že ačkoli šaty měli velmi pěkné, rozbitých šatů bylo hodně. Nechci Vám lhát a malovat vše růžově, proto si dejte na tohle pozor ). Takže jsem vzala první, které jsem viděla a cítila jsem se v nich aspoň trochu pěkná. Ale pátrala jsem dál až jsem našla salón White Day. ( Vím, šaty už přece mám, ale opravdu, jsem z nich nebyla vůbec nadšená, takže mě pochopte. ) Do salónu jsem se tedy vydala a s rodiči, kterým jsem za to opravdu moc vděčná, jsem se domluvila, že mi ten můj rozmar budou tolerovat. Děkuji !!!! Moc to pro mě znamená !!!

Nemohu ani slovy popsat, jak moc jsem byla nadšená, když jsem se u nich objevila. Všechno načechrané, krásné a jako z pohádky. Paní mi okamžitě podala ruku ( což je příjemné narozdíl od těch, kde se na vás koukají jako kdybyste chtěli něco rozbít ) a lítala kolem mě jako kdybych byla nějaká hvězda. Překvapila mě u nich jedna věc, a to příjemnost látky, opravdu, nic tak příjemného jsem na sobě snad ještě neměla a to jsem zkusila plno šatů, však to víte. Je vám jasné, že jsem tam našla ty pravé. Ale abych zas neprozradila moc, ukážu vám jedny z těch, co jsem zkusila, ne ty které obléknu na ples.



9 komentářů:

  1. this dress looks heavenly beautiful! **

    OdpovědětVymazat
  2. tie sú krásne :) a chválim aj prístup pani :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty šaty jsou nádherné! A docela jsi mě překvapila tím, že bývají šaty rozbité... to mě fakt celkem šokovalo, když pokud se nepletu) byla v těch nějvětších půjčovnách. A z plesu si nedělj starosti, prostě si to užij :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nechci jim brát zákazníky ale i přes to, že je největší v Praze tak jeho úroveň byla horší ... tento týden jsem zjistila, že spolužačka si u nich půjčila šaty a oni je přešili, takže jí nejsou a odmítají je přešít zpět, což je podle mě hodně divné ... ( pro upřesnění jde o salón Maya .. nechci je opravdu pomluvit ale tohle je podle mě věc, o které je třeba mluvit ) a moc děkuju :)

      Vymazat
  4. Super post!)

    Would you like to follow each other?)
    VOITERINA

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou vážně nádherné šaty, přeju mnoho úspěchů k maturitě! hlavně se nestresuj, pak zvládneš vše!:)
    http://lalpap.wixsite.com/linstrifles

    OdpovědětVymazat