Triko s nášivkami

Jednou jsem si koupila triko s nášivkou a tak moc se mi líbilo, že jsem si hned šla koupit nášivky. Celou dobu jsem nevěděla kam s nimi a šetřila jsem si je.
Nakonec jsem je dala na tyhle trika a všechno jsem vám to nafotila.
Nášivky jsou nažehlovací, proto je to úplně lehká změna trika. Jen necháte rozehrát žehličku a pak nášivku žehličkou přežehlíte na místě na oblečení, kde jí chcete.









8 komentářů:

  1. Ani jsem nevěděla, že tohle jde :D díky za typ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trend nášivek se mi moc líbí, trička se ti povedla! :)
    Máš krásný blog, přidávám se k pravidelným čtenářkám, budu ráda, když se podíváš i na můj :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nášivky se mi líbí už delší dobu, ale nikde nemůžu sehnat takové, jake bych chtěla :( Vždycky narazím jenom na nějaké s motivy armády ČR :D Tvoje trička jsou opravdu povedená :)

    Maggie
    maggiemauve.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) koukni třeba na aliexpress tam toho je hodně nebo do galanterie :)

      Vymazat
  4. Ja som tomuto trendu nejak nepodlahla, ale tieto nášivky sú super :)

    OdpovědětVymazat