Summer TIPS

Každé léto ráda dopřeji své pleti trochu odpočinku.
Ne, že bych se vykašlala na všechen ten makeup ... přecijen chci pořád vypadat alespoň trochu k světu ale snažím se se vším ubrat a pleť tolik nezatěžovat. Proto vám chci ukázat pár mých letních oblíbenců.
Prvním velkým záchranářem je tento krém od HELIOCARE s ochraným faktorem (90). Všichni víme, že bychom se měli v létě před sluníčkem chránit ale ne každý to dodržuje. Abych byla upřímná, i já jsem v tomhle trochu lajdák. Ale od té doby co mám tento krém jsem se v tom opravdu zlepšila, neboť krém není tak lepkavý jak tomu u všech těchto rémů bývá a jako bonus je lehce zbarvený do hněda, takže když se namažete nejste úplně vybledlý.

Makeup už tedy pak nikdy nepoužiju, nanejvýš nějaký lehký korektor. Abych se ale neleskla použiji jeden z těchto pudrů. Tento modrý od science s SPF50 je velkou výhodou opět pro ty, kteří se neradi mažou. Druhou mou oblíbenou volbou je AGENT ZERO SHINE od Benefitu, který je velmi jemný a má pleť vydrží skoro celý den matná.

Když se dostávám k očím, většinou použiji jen řasenku, ale protože jsem letos objevila tento primer opět od značky benefit, který se má sice dávat jen jako báze pod řasenku ale mě krásně vyhovuje jen jako řasenka. Řasy by měl vyživovat což úplně posoudit nemohu ale krásně se nanáší a nemaže se.


Když už jsme u toho nevýrazného namalování, zkusme ho teda oživit alespoň výraznějšími rty. Mou oblíbenou výraznou rťenkou se stala tato matná kráska od SEPHORY. Co jí
musím opravdu pochválit je, že vydží opravdu celý den.






Obrovskou radost mi letos udělal přípravek od Lorealu sunkiss. Pokud něco na zesvětlení vlasů opravdu funguje, je to právě tohle. Tomu se ale více chci věnovat v mém dalším článku, kde vám ukážu i výsledek.





Žádné komentáře:

Okomentovat