Amazing Benefit

Protože můj dopis Ježíškovi čítal především kosmetiku od Benefitu, a Ježíšek byl opravdu štědrý a nešetřil na mě, řekla jsem si, že pro Vás produkty trochu “zdrbnu“.

Benefit je rozhodně moje neoblíbenější značka kosmetiky, ačkoli je trochu dražší, myslím, že se opravdu vyplatí do ní investovat. A vůbec do kosmetiky bychom měli určitě investovat, abychom naší pokožce dopřáli to nejlepší.

1.     Hello Flawless – Ačkoli jsem tento make-up vyzkoušela ještě před koupí a výborně mi seděl, postupným používáním mám pocit, že bych uvítala něco matnějšího.
2.     Když už jsem byla u toho zkoušení, byla mi doporučena tahle rtěnka a hned jak jsem si ji na rty nanesla bylo jasné, že půjde domů se mnou. Na rtech vypadá velice jemně, až nenápadně, a skvěle hydratuje.
3.     Fake up – Tak tady jsem šla naprosto na jistotu. Podle mého, nejlepší produkt této značky vůbec. Tento korektor skvěle kryje, a také částečně hydratuje.
4.     Pore fessional – Všechny zmatňující produkty od benefitu jsou prostě super. Protože jsem vždy používala jen ty v tubě, řekla jsem si, že zkusím něco jiného a sáhla jsem po tom v tyčince. Myslím ale, že se vrátím zpět k těm v tubách protože se mnohem lépe nanášejí.
5.     Roller Lash – Vždy jsem používala všemi známou řasenku they`re real, ale po té, co jsem vyzkoušela tuhle novou s názvem Roller Lash už u ní také zůstanu. Řasy skvěle natočí a ty tak získají na objemu i délce.
6.     High Beam – Tento rozjasňovač na mě takový dojem neudělal. Mé srdce asi bude patřit nadále Watt`s up, který se skvěle nanáší a funkci rozjasnění zastává lépe.

1 komentář:

  1. Benefit mě nikdy moc nelákal abych byla upřímná. Měla jsem onu slavnou řasenku a... no jako ok:D ale ten korektor zní dobře

    OdpovědětVymazat